2013. szeptember 30., hétfő

13. Naplóbejegyzés: A nap fénypontja

Casiliussal visszamentünk a táborba. Mindenki egy nagy és hosszú asztalnál ült, ami kicsit alacsony volt. Mint Japánban. A földön kellett ülni, de jó volt. Elvoltunk, mulattunk.


***

Jackie feláll az asztaltól és felemelte a poharát.
- Figyelem mindenki! - mindenki rá nézett és elhallgatott. - Mint mindenki tudja, holnap után... - Casilius megköszörülte a torkát.
- Jackie, éjfél már rég elmúlt.
- Oh... igaz is. Akkor holnap lesz a háború 300 éves évfordulója és szokásunkhoz híven megünnepeljük.
- Ugye most nem fogunk díszíteni? - kérdezte az egyik oldalamról Boomer. A másik oldalamon jelenleg most Casilius ül. Rám néz, majd odahajol és a fülembe súg.
- Szerinted milyen lesz ez az ünnepség?
- Hát... majd meglátom. Ilyen nálunk még nem volt - súgtam vissza neki halkan.
- Oh, mielőtt elfelejteném! Ma nem csak két szülinapot ünneplünk! - mindenki odanéz. - A második háború 17 éves évfordulóját is! - mindenki felsóhajtott. 
Gondolom több ünnep, több meló. - Nyugi, nyugi, nem kell semmit csinálni! Na, de majd este! - mindenkire rákacsintott.
,,Berúgunk?" - vigyorgós fejet vágtam és figyeltem tovább.
- Bebaszunk, mint állat, emberek! - kiszámítható volt. Mindenki ujjongott és már szaladt is be a sátrába. - Mindenkinél van egy vagy több üveg pia.
- Ch... Részeg bagázs... - szólalt meg mellőlem Casilius.
- Aha... És ezt pont az mondja, aki elsőnek rúg be a sok pia miatt, elsőnek dől ki és elsőnek ébred fel másnaposan.
,,Azé' kemény a gyerek..." - majdnem elröhögtem magam.
- Ez.... Hmpf.... Most komoly...? - nem bírom sokáig visszatartani és a végén elröhögtem magam.
- Talán te jobb vagy?! - érpattogás.
- Határozottan! - Challenge Accepted.
- Ittál már egyáltalán? - kérdi a másik oldalamról Boomer.
- Hát... egy párszor már igen.
- Akkor jó. Itt kemény piások vannak.
,,Ismétlem Casiliust: Részeg bagázs..."


***

Kicsit később mindenki részegen fetrengett vagy táncolt, esetleg a szerelmespárok csókolóztak. Én alig ittam valamit még csak egy óra telt el. Jesszus, ez tényleg részeges banda... Casilius még éppen hogy csak járni tudott, Boomer is alig ivott valamit, Caleb-et a lányok leitatták, Jackie és a bátyám pedig táncot jártak a hatalmas tűz körül, ami a tábor közepén volt.
Casilius odajött és lehuppant mellém.
- Szia kicsi lány... - nagyon vörös az arca. Teljesen ki van pirulva az alkohol miatt. Végignéztem magamon.
- Nem is vagyok olyan kicsi... - közelebb hajol. Húúúú, az a szájszag! Kilyukadna tőle az ózonlyuk! Elhajoltam tőle.
- Deeeee~! Az vaaaaagy~!
- Akkor te meg bűzlesz, mint a bűn...
- Zavar~?
- Nem, engem csak a kigombolt inged zavar - elkezdem fentről lefelé begombolni az ingét és amikor alulra érek (innentől kezd a történet perverzzé válni... =A="""" ), noooooos... nem részletezem mit éreztem. Gyorsan elkaptam a kezem.
- Van valami problem, Gwenny~?
- Ni-nincs! - elvörösödve elfordultam.
- Naaaaa~! Nem szabad titkolózni~! Mondd el szülinapos kislány~! - odafordultam hirtelen és azzal találtam szembe magam, hogy Casilius... megcsókolt. Megcsókolt! Magamban elfojtottam egy sikoltást, majd lassan lehunytam a szemeimet és visszacsókolok neki.
,,Mégis mi a francot csinálok? Még csak... nem is tetszik Casilius... Akkor meg most minek csókolózom vele?" - hirtelen megszakítja a csókot és felkap a karjaiba.
- Édes~, alszol ma velem~?
- M-mi van?!
- Ezt igennek veszem~! - bevisz a sátrába. Jesszum pepi! Na, ez a szituáció bekerült a "Top 10 cikis dolgok, amik történtek velem" lista legelejére. Lekörözte azt, amikor egy régi pasim szüleinél voltunk és az öccse véletlenül a fejemre borította a krumplisalátát.
Leül és az ölébe ültet. Újra meg akar csókolni, de én nem engedem neki.
- A-aludni akarok...! - rám néz és keresi a tekintetemet.
- Én mást terveztem...
,,Úristen...!"
- Fáradt vagyok... Kérlek, hadd aludjak... - kicsit morcosan nézett rám, majd elengedett és felállt.
- Hát jóóóó... - elkezdi levenni az ingét, majd mikor levette, félredobta. Csak figyeltem az inget, majd mikor visszanéztem, éppen kezdte volna levenni a nadrágját is.
- Megállj! Le... ne... vedd...
- Miért ne? Melegem van...
- Mert én azt mondtam! - ...női logika. - Csak... alvás... - ezen kívül nem mondtam semmit, csak eldőltem és néztem a sátor tetejét. Lefeküdt mellém és magához húzott.
- Meg ne fázz... - betakart minket és ő rögtön - kidőlve a piától is - bealudt. Én még figyeltem békésen alvó arcát, majd elfordultam kicsit tőle, de szorosan mellette maradtam.
,,Olyan nyugodt, amikor alszik... Mindig ilyennek kéne lennie..." - ez volt az utolsó gondolatmenetem, mielőtt én is mély álomba szenderültem.

Újabb fejezet, újabb poszt és egy újabb átvirrasztott éjszaka. Gwenny kényelmesen érzi magát Casilius védelmező és erős karjai között~ :3 Naaaagyon kényelmesen :3 Na, pá~! Kb. egy hónap múlva jelentkezem~!

2 megjegyzés:

  1. psszt! Súgok valamit. Én végig itt voltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké Hédi, oké... xD Am ha nem mondod, tényleg nem veszlek észre... :"DDDD

      Törlés