2013. február 6., szerda

5. Naplóbejegyzés: Ez a suli megőrült! De mit lehet tenni? Egyszerű. Sodródsz az árral.

Végre véget ért az óra és kiszabadultunk a folyosóra. Az emberek csak úgy nyüzsögtek és majdnem elvesztettem a fonalat, hogy hol is vagyok.
- Caleb! – kiáltotta egy lány mögülünk, amikor kiértünk. Hátrafordultunk.
- Szia Ginny! Többieket hol hagytad? – kérdezte Caleb mosolyogva. A lány alacsony volt. Alacsonyabb, mint én, olyan 153 centi. Aranyló, szőke haja a háta közepéig ért… Befonva. Szürke szeme vidáman csillogott, mint egy kislánynak. Külsőre meg nem mondtam volna, hogy ide jár.
- A többieket még bent tartja a tanár – mondja unottan.
- Mit csináltak már megint? Repülő? Köpő cső? Papírgalacsin ágyú?
- Papírgalacsin ágyú? – kérdőn néztem Caleb-re.
- Majd később elmagyarázom, hogyan készül és működik.
- J-jó… - elnéztem.
- Szia, te ki vagy? – kérdezte mosolyogva Ginny.
- Én? Én… Gwen vagyok. Te pedig?
- Én Ginger vagyok, de mindenki csak Ginny-nek hív. Legalábbis a baráti körömben igen. Én másodikos vagyok itt a középsulin. És te?
- Ugyanabba az osztályba járok, mint Caleb.
- Óóóó! – Caleb felé fordul. – Újabb lány a rajongótáborodban? – megböki Caleb oldalát a könyökével.
- Ő csak egy lány az osztályból. Azaz, Gwen! Érted? Ő csak egy barát. És most… sipirc innen manó!
- Ahj, olyan gonosz vagy! – kinyújtja a nyelvét és elfut.
- Érdekes egy lány…
- Ging már csak ilyen. Először Katie-re is azt hitte, hogy a barátnőm. Aztán így volt a második lánnyal a csapatunkban is, a Kívülállókban.
- Kívülállók?
- A mi csapatunk. Néha elvonulunk az iskola egy szegletébe és beszélgetünk mindenféléről. És én meghallok másokat beszélgetni mindenféléről. A lányok körében a fiúkról, a fiúk köráben a lányokról, fociról, és arról a nyomi csapatról, akik a szünetben mindig a suli egy szegletébe mennek. Sőt! Olyan mondák is terjengnek, hogy belőjük magunkat, vagy füvezünk… - ezt még hallgatni is rossz volt.
- Oké, köszi, ebből elég… - akkor közénk ugrott egy fiú vidámon vigyorogva, mire én összerezzentem és a szívroham kerülgetett.
- Na, haliiiiiiiii!
- Gil, te emeletes barom! – Caleb vágott egy facepalm-ot. – Ne ijesztgess már minket…
- Bocs, de most matekon kaptam egy ötöst!
- Legalább végre van egy jegyed. RÖGTÖN AZ ELSŐ ÓRÁN, AMIKOR CSAK ISMÉTELTEK!
- Jó voltam ma… Egyébként ki ez a csaj? – rám mutatott.
„Kösz, ez kedves…”
- Ja, igen! Ő itt Gwen! Gwen, ő itt Gil! Az egyik legjobb barátom – a fiúnak barna, a rövidnél kicsivel hosszabb, borzas haja volt és élénkzöld, villogó szemei.
- Üdv! – intettem neki.
- Hali! Mizu? Új vagy itt?
- Ha még nem láttál a suliban, akkor igen – felnevetett.
- Hát ez jó! Akkor ezek szerint, ja! – vigyorgott még mindig. – Na, de én mentem órára, mert sietnem kell!
- Pedig még csak most csöngettek ki…
- Tesim lesz, te sügér! – elfutott.
- Érdekes. Pedig általában Gil visszahúzódó típus. Nem értem mi ütött belé.
- Én meg nem tudom! Nem is ismerem!
- Ja, őt úgy hívják, Gilbert Thompson. Érdekes. Soha nem viselkedett még úgy, ahogy most.

Gilbert Thompson



- Miért? Hogy szokott viselkedni?
- Hát általában visszahúzódó és nem igazán szokott beszélni az idegen emberekkel. Nem tudom mi ütött belé…
- Értem… - és a csengő elnyomta a mondandóm másik felét. Be kellett mennünk. Caleb kézen ragadott.
- Gyere,siessünk órára!
- Hm? Jó - siettem utána.
Bementünk a terembe, francia órára. A tanár ránk nézett.
- Üljetek le! – enyhe francia akcentussal beszélt, majd visszafordult a táblához és szavakat kezdett el rá írni. Megfordul és belenéz a naplóba. – Gwen Allison üljön… ide! – az első padra mutatott a táblával szemben. Leültem és Caleb rögtön mögém ugrott be. Azaz ült. – Fiatal úr, magának eggyel hátrébb van a helye!
- De tanárnő! Én világ életemben itt ültem!
- Biztos? – kicsit gyanakodva nézett Caleb-re.
- Biztos, hogy itt ültem! – a tanár felsóhajtott és fentebb tolta a szemüvegét.
- Hát jó… - a diákok beözönlöttek a terembe és elkezdődött az óra. Egész végig unatkoztam.
Az óra közepe felé valaki kopogott az ajtón.
- Gyere! – belépett egy fiú. Kék – biztos, hogy festett – haja volt és ugyanolyan kék szeme. – Áh, Kevin Regnard! Jöjjön csak be! – beljebb lépett. – Üljön le! Mivel ez az első nap, így most elnézem a késését… - rögtön leült mellé és rám nézett.
- Mit bámulsz vöri?
- Hm? – gyorsan kattogni kezdett az agyam. – Én? Kérlek szépen egy kékre festett orángutánt – összehúzta a szemeit.
- Ezért még kapsz.
- Már, ha el tudsz bánni velem – kinyújtottam a nyelvemet rá, majd visszafordultam a rajzomhoz. Az óra további része nyugodtan telt.

Nos, íme Kevin. Menőnek látszik, de egy igazi tahó.

Nos, mára csak ennyi lenne a mondandóm. Majd holnap is elmondom, hogy mi történt aznap az udvaron. De most megyek, mert elzavartak aludni. Viszlát! ^^




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése