2013. február 7., csütörtök

6. Naplóbejegyzés: Gwen Allison vs. Kevin Regnard

A francia órának vége, én meg Caleb-el az oldalamon kérdeztem még pár dolgot az iskoláról és ő mosolyogva válaszolt. Éppen Kevinről beszélgettünk, amikor elénk lépett.
„Na! Emlegetett szamár…”
- Kezdhetjük? – kérdezte Kevin és felvonta a szemöldökét.
- Mit is? – értetlenül meredtem rá. Fejével az iskolaudvar közepére intett.
- Verekedünk.
- He?! Kevin, te normális vagy?! – Caleb kiakadt. – Hát, te nem vagy normális! Gyere Gwen, menjünk innen! – megragadta a kezem és el próbált húzni, de én nem mozdultam. Kitéptem a karom a keze közül és csípőre tettem.
- Most akarod csinálni?
- MI?! – nem is figyeltem Caleb-re.
- Ha nem túl nagy gond… - vállat vont, Caleb káromkodott, én meg elindultam a helyre. Amint beálltunk, mindenki körénk gyűlt és kíváncsian figyelt. Én csak álltam mozdulatlanul. – Jössz már? – kérdezte Kevin elnyújtott hangon.
- Gyere csak kékség… - látszott, hogy irritálja ez a jelző és rögtön nekem ugrott. Szó szerint. Gyorsan lehajoltam, majd elsurrantam mögüle. Mire nem jó az alacsony termet? Már ha a 167 centi annak számít. Megfordult pár gurulás után és olyan fejet vágott, mint aki totálisan megdöbbent. A körmeimet nézegettem.
- Pff… Hát… ez… semmi volt…! – megfordultam és elindultam a kör széléhez. Még láttam, ahogy elrugaszkodik és nekem ugrik megint. Elhajoltam és arrébb léptem párat. Én is nekilendültem és ráugrottam, de pont akkor tette meg ugyanezt a mozdulatot és elhaladtunk egymás mellett. Mindenki káprázattal nézett minket.
- Vérvörös és kék. Nem semmi… - mondta halkan Caleb, de még így is meghallottam. Egy pillanat alatt megfordultam és hátba rúgtam.
- Ennyi? Hát jó! – a körmeimet nézegettem, majd sarkon fordultam. Éreztem, ahogy a vállamra teszi a kezét.
- Még nem végeztünk vöri… - sziszegte.
- Hozzám értél? – lenéztem a kezére, majd megragadtam - és magam sem tudom, hogy hogyan, de – átfordítottam a levegőben. Mindenki csodálkozva nézett rám, ahogy én is a kezemre.
„Az meg hogy a…? Oké, mi a fene folyik itt? Nem is szoktam edzeni!” – hirtelen Kevin megragadta a lábam én meg felsikítottam és reflexből arcon rúgtam és hallottam, ahogy reccsent valami. Felkiáltott és elengedte.
- Takarodj a lábamtól, te büdös lábfetisiszta! – elléptem onnan és néztem, ahogy szenved. Szó szerint fetrengett a földön a fájdalomtól.
- A rohadt k*rva életbe! Ezért még kapsz, te…! – pont volt nálam egy nyalóka. Megfogtam azt és bedugtam a szájába.
- Hallgass vagy összekötözlek! – meglepődött a nyalóka láttán. Mindenki dőlt a röhögéstől. Caleb is meglepődött és nagy szemeket meresztett rám. Becsöngettek és én meg odamentem hozzá.
- Mehetünk? – bólintott, majd besiettünk. A folyosón minden tekintet rám szegeződött és úgy éreztem, mintha az a pár száz szem átszúrna engem. Görcsbe rándult a gyomrom és gyorsan besiettünk az osztályba. Matek. Ismétlés, amit már vagy százszor végighallgattam régen, a magántanárom óráin. Nyitva volt az ajtó és láttam, ahogy Kevint elkísérik. Gondolom az iskolaorvoshoz. Szörnyű bűntudatom támad az miatt, hogy eltörtem az orrát. És valamiért… még mindig éreztem a sós vér illatát.
Az egész óra azzal telt el, hogy bámultam ki a fejemből, aludtam, vagy éppen próbáltam elfelejtkezni arról a rossz, és borzalmas szagról. Nem értem mi ütött belém. Hirtelen vámpír lettem vagy mi?! Bár nem hiszem. Legalábbis remélem, hogy nem. De mindegy. A lényeg, hogy ezek után végigültem még öt órát. És mára csak ennyi lenne.


Holnap is jelentkezem a folytatással és folytatom, hogy mi történt! De most megyek, mert Sophie elzavart aludni. Mivel a szüleim nincsenek itthon, így ő zavar el aludni. Megfog, felemel és bevisz a fürdőbe. Megfürdet, mint egy gyereket és utána bevág az ágyba. Higgyétek el, nem egyszer volt már rá példa… -.- Na, de most már megyek! Sziasztok! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése