2013. február 4., hétfő

4. Naplóbejegyzés: Mindenhol rossz, de a legrosszabb… a padlón…

Hétfő. Reggel szokás szerint Kratch ébresztett, én meg szokásomhoz híven hozzávágtam a darts táblámhoz, amin Justin Bieber képe van kifüggesztve, összefirkálva és szurkálva. Hulla voltam egész reggel. Sophie kopogott az ajtómon.
- Gwen! Hat óra! Csipkedd magadat!
„Hat óra?!” – kiakadtam. A suliig még autóval is 45 perc az út és háromnegyedre kéne beesnem az osztályba, amit még meg is kell találnom.
Elkészültem fél perc alatt, beültünk a kocsiba és Sophie városon belül vagy 120-al hajtott.
Fél óra alatt ott voltunk a sulinál.

Az új sulim


Odaadta a kajám és beszaladtam a suli udvarra. A diákok még ott voltak. Beszélgettek, cigiztek… Némelyik meg maradt Forever Alone.
Leültem a lépcsőre és elővettem a rajzfüzetemet, majd rajzolni kezdtem. Annak ellenére, hogy tűzött a nap, a lépcső hideg volt. Néhány perc után valaki megállt előttem és felnéztem. Azt a fiút láttam magam előtt, akinek tegnap nekiütköztem.
- Szia! – köszönt mosolyogva és leguggolt elém. Lentebb volt, de így egy magasak voltunk.
- Szia! – zavartan mosolyogtam.
- Látom új vagy itt… Hogy hívnak?
- Gwen. Gwen Allison – válaszoltam félénken.
- Én Caleb vagyok. Üdv a sulinkban!
- Köszi! – kicsit furcsállón néztem rá, de nem néztem a szemébe. Végigmért.
- Jobban vagy tegnap óta?
- Hm? Ja, az ütközésre gondolsz? Persze, jól vagyok. Mivel elkaptál, így nem lett semmi bajom.
- Nos, ennek kifejezetten örülök! – még mindig mosolygott, amitől az arcán megjelent pár aprógödröcske.
Egy ideig még fixíroztuk egymást, majd váratlanul megkérdezte:
- Te milyen szakon tanulsz? – kicsit meglepődtem.
- Művészeti. Rajzszak – már meg akartam kérdezni, hogy ő milyen szakra jár, amikor örömében felkiáltott.
- Jaj, de jó! Akkor igen sok közös óráink lesznek, ugyanis én is arra a szakra járok! – azt hittem, hogy csak viccel, de nem. Vigyorgott. Méghozzá boldogan. Aztán felnézett és unottá vált az arckifejezése. Egy éles hang megszólalt a hátam mögött.
- Nocsak, nocsak! Csak nem egy új kis fruska a sulimban?
- Nocsak, nocsak! Csak nem Deborah Morton a suli fő gonosza? – vágott vissza Caleb. Hátrafordultam és egy lányt láttam meg félhosszú, barna hajjal. A szeme szinte izzott olyan kék volt. Mögötte még hat lány állt, mind platinaszőkék. Pff… Nem csodálom…
- Oh, Caleb már megint bókolsz nekem? Milyen kedves, csak kár… hogy nekem már van barátom… - lemondóan sóhajt. Komolyan mondom elmehetne színésznek. Tehetséges lenne, ahhoz képest, hogy egy…
- Kurva… - Caleb még mindig unottan bámult rá. Deborah felnevetett.
- Jaj, hagyj már ezzel!
„Iiigeeen… A végén még elpirul…” – körül-belül úgy érezhettem, mint most Caleb. Csak én nem mertem beledumálni.
- Komolyra fordítva a szót… - ahhoz képest még mindig vigyorgott, igen. – Te ki vagy? – rám nézett és én kihúztam magam.
- Gwen vagyok. Gwen Allison.
- Nos, Gwen… Jobb, ha inkább leszállsz Caleb-ről. Ő már foglalt. Nekem – a fiú felmordult.
- Nem vagyok én senkinek sem a tulajdona! Inkább menj vissza Peter-hez és vele játszadozz el, ne velem! – úgy tűnt Deborah visszavonulót fújt.
- Hát jó! De egyelőre maradj úgy, ahogy vagy. Ja, és Allison…
- Gwen vagyok! – csattantam fel hirtelen felindulásból.
- Tök nyolc! Úgyis csak ezt akarom… - magas sarkújával a hátamra taposott, amitől a tűsarok a bordáim között kötött ki. Egy erős lökést éreztem, amitől előre buktam és, ha Caleb nem kapja el a karom, végigbucskáztam volna a lépcsőn és az alján ki törtem volna a nyakam.
- Milyen aranyos. A herceg –, ami mellesleg hamarosan az enyém – elkapta a toronyból kizuhanó lányt… - Deborah a szemét forgatta.
- Eszednél vagy Debby?! Gwen ez miatt kórházba is kerülhetne!
„És utána remélem, lecsuknák emberölés vagy kísérlet vádjával.”
- Debby? – meglepődött. – Idáig még nem is hívtál így – Caleb visszahúzott nem figyelve a másik lányra.
- Megint elkaptál… - ezen kívül mást nem tudtam mondani. Szerencsémre becsengettek. Debby csettintett és a lányok követték. – Heten vannak…
- …mint a gonoszok… - fejeztük be egyszerre.
- Tudom, és gyakran úgy is viselkednek – tágra nyíltak a szemeim.
- Veszem észre! – ezek után bementünk órára.

Caleb


Nos, most mennem kell, mert informatika órán írtam az egészet... Majd… még holnap is jelentkezem az olvasóknak, de addig is érjétek be ennyivel. ^^ Bye-bye!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése